کارورزی

ساخت وبلاگ

نظافت تهران اين روزها بسيار مورد توجه قرار گرفته است. براي نظافت خوب منزل شما نياز به يک نظافتچي منزل بي‌نظير داريد تا بتواند به خوبي نظافت منزل شما را انجام دهد و بهترين نظافتچي منزل را مي‌توانيد در پلتفرم خدمت از ما بيابيد. شما به راحتي مي‌توانيد استخدام کارگر خانم براي نظافت منزل خود را انجام دهيد. براي در خواست نظافتچي منزل مي‌توانيد اپليکيشن خدمت از ما را نصب کنيد و در آن بهترين نظافتچي منزل را درخواست بدهيد. همچنين در خدمت از ما شما مي‌توانيد هزينه نظافت منزل در سال 98 را از چندين نظافتچي منزل متفاوت دريافت کنيد.

علاوه بر اينکه مي‌توان نظافت تهران را در خدمت از ما در خواست کنيد، مي‌توانيد نظافت منزل مشهد و نظافت منزل کرج و ساير شهرها را نيز درخواست کنيد. در تمامي شهر ها نظافتچي منزل خدمات نظافت منزل فوري را براي شما انجام مي‌دهد و شما با خيالي راحت ا تميزي خانه خود لذت مي‌بريد.

بيشترين درخواست نظافتچي منزل براي نظافت تهران بوده است به همين دليل در مجموعه خدمت از ما تعداد زيادي از شرکت‌ها نظافت تهران فعاليت دارند و در ساعات کاري خود هر گونه خدمات نظافت منزل فوري را براي شما انجام مي‌دهند.

 

نکات استخدام نظافتچي منزل

از نکات مهم استخدام نظافتچي منزل اين است که بايد يک فرد مورد اعتماد باشد تا بتوان با خيال راحت و آسوده کار نظافت منزل را به او سپرد.

 

53jo_2.jpg

 

در زمان در خواست نظافتچي منزل در خدمت از ما شما مي‌تواندي پروفايل شخصي تمامي افراد نظافتچي منزل را ببينيد و با توجه به نظرات و امتيازات از مشتريا قبلي نظافتچي منزل مورد نظر خود را انتخاب کنيد.

 

نظافت تهران

نظافت تهران از جمله خدمات مهمي است که توسط شرکت هاي خدماتي نظافتي در تهران ارائه مي‌شود.

 

نظافتچي منزل چه وظايفي دارد؟

يک نظافتچي منزل بايد بتواند با دقت و صبر کار خود را انجام بدهد و کارش را بي دليل طولاني نکن تا مشتريان بتوانند به ساير کارهاي خود برسند. از مشکلاتي که مشتريان با نظافتچي منزل دارند همين مي‌باشد که نظافتچي منزل به دليل کار کردن در سرعت پايين و يواش مدت زمان کارش بيشتر از حد معمول شده و در آخر نيز به دليل زمان بيشتري که در محل بوده در خواست پول و انعام بيشتري ميکند. در خدمت از ما به شدت با نظافتچي منزل خاطي بر خورد شده و اين چنين موارد بسيار کم پيش مي‌آيند.

يکي ديگر از وظايف نظافتچي منزل اين است که کارش را به خوبي انجام دهد و مشتري رضايت بالايي از او داشته باشد. ممکن است شما نيز چنين تجربه ايي داشته باشيد که يک نظافتچي منزل به دليل انجام کارش در خواست انعام دارد. اينکه يک نظافتچي منزل کارش را با کيفيت و دقت انجام دهد وظيفه او است و درخواست انعام کاري اشتباه و پرداخت کردن انعام کاري اشتباه‌تر است.

 

سخن پاياني:

شما مي‌توانيد با نصب اپ نظافت منزل "خدمت از ما" درخواست نظافتچي منزل خود را ثبت کنيد؛ و همچنين به راحتي يک نظافتچي منزل براي نظافت تهران و يا ساير شهرهاي ايران استخدام کنيد.

 

 

کارورزی...
ما را در سایت کارورزی دنبال می کنید

برچسب : نکات,استخدام,نظافتچی,منزل, نویسنده : کاووسی فر sttudentt بازدید : 222 تاريخ : شنبه 25 آبان 1398 ساعت: 0:48

با رسيدن فصل سرما (پاييز و زمستان)، تعمير پکيج يکي از خدماتي که بسياري از کساني که داراي پکيج هستند، خواهان آن مي‌شوند. از سويي اگر پيش از اين، پکيج خودشان را سرويس مي‌نمودند، نيازي به تعمير پکيج نداشتند و با توجه به گذشت شش ماه از نظافت منزل در فصل بهار، بهره از اپليکيشن نظافت منزل که توسط خدمت از ما ارائه شده است، مي‌تواند شما را در دريافت خدمات متفاوت نظافت منزل، شرکت، راه پله، مشاعات و پارکينگ ياري رساند. همچنين مي‌توانيد خدمت مورد نظر خودتان نظير سرويس پکيج، تعمير پکيج، نصب پکيج، سرويس آبگرمکن، تعمير بخاري و ... را درخواست کنيد. در ادامه به شرح تعمير پکيج شبانه روزي، اپليکيشن خدمات منزل، تعمير پکيج ايران رادياتور، اپليکيشن خدمات ساختماني، نرخ اتحاديه تعمير پکيج، خدمات آنلاين منزل، تعرفه تعميرات پکيج و اپليکيشن درخواست خدمات خواهيم پرداخت.

 

1wsz_1.jpg

 

تعمير پکيج:

پکيج: پکيج علاوه بر گرم کردن آب، مي‌تواند به همراه رادياتور و شوفاژها، گرمايش ساختمان را تأمين کند. علاوه بر اين، هزينه‌هاي استهلاک و تعمير پکيج نيز کمتر از ديگر وسايل گرمايشي است.

هر دستگاه گرمايشي در عمر مفيد خود به خوبي کار مي‌کند. مثلا به طور ميانگين، پکيج ديواري پس از نصب 10 تا 15 سال بازده خوبي دارد. اما بعد از گذشت 15 سال دچار مشکل و نقص فني مي‌شود. در اين حالت تعمير پکيج راه مناسبي نخواهد بود. در اين صورت بهتر است با متخصصي که سال‌هاست در زمينه تعمير پکيج فعاليت مي‌کند درخواست مشورت کنيد.

تعمير پکيج متناسب با قطعاتي که در پکيج شما خراب شده است، نيازمند زمان متفاوتي براي تعمير است. تعرفه تعميرات پکيج (هزينه تعمير پکيج) ، هر ساله توسط اتحاديه مشخص مي‌شود و متناسب با قطعاتي که خراب شده است، تعرفه تعميرات پکيج براي تعمير پکيج، متفاوت خواهد بود.

 

شايد برايتان جالب باشد، بيش‌تر درخواست‌ها براي تعمير پکيج براي برندهاي زير است:

  • تعمير پکيج بوتان
  • تعمير پکيج ايران رادياتور
  • تعمير پکيج بوش
  • تعمير پکيج ايرفو

 

اپليکيشن نظافت منزل:

اپليکيشن نظافت منزل خدمت از ما، راهي است تا شما با آسودگي خاطر و به راحتي درخواست خودتان را در سريع‌ترين زمان ممکن ثبت کنيد. در اپليکيشن نظافت منزل مي‌توانيد خدمات متفاوتي همچون نظافت منزل، نظافت راه پله و مشاعات، ديوارشويي و سقف شويي، نصب پکيج، سرويس پکيج، تعمير پکيج و آبگرمکن و ... را درخواست کنيد.

يکي ديگر از ويژگي‌هاي اپليکيشن نظافت منزل خدمت از ما، اپليکيشن خدمات ساختماني بودن آن نيز هست. به اين مفهوم که مي‌توانيد هر درخواستي در زمينه خدمات ساختماني که مي‌خواهيد را در اپ ثبت کنيد و شاهد قيمت‌هاي اعلامي متخصصين شويد. از جمله اين خدمات ساختماني که در اپليکيشن خدمات ساختماني ارائه مي‌شود، مي‌توان به بنايي، تخريب ساختمان، بازسازي، کچ بري، نصب قرنيز و ... اشاره نمود.

 

سخن پاياني:

اميدواريم با نصب اپليکيشن نظافت منزل و خدمات منزل خدمت از ما، بتوانيد هر نوع در خواست خود را که مي‌تواند شامل تعمير پکيج، ساخت شومينه، تعمير بخاري گازي و ... شود را در اپ ثبت کنيد. با نصب اپ خدمت از ما يا بهره از سايت نظافت خدمت از ما، از ميان هزاران متخصص فعال در ايران، يکي را برگزينيد. در صورت داشتن ديدگاه، آن را در کامنت‌ها با ما در ميان بگذاريد.

 

 

کارورزی...
ما را در سایت کارورزی دنبال می کنید

برچسب : تعرفه,تعمیرات,پکیج, نویسنده : کاووسی فر sttudentt بازدید : 217 تاريخ : پنجشنبه 23 آبان 1398 ساعت: 9:53

مزاياي ارسال آگهي اينترنتي در مقابل تبليغات سنتي و قديمي بسيار زياد مي باشد.
از نظر هزينه، ميزان دسترسي، بازاريابي، گستردگي و حتي فروش و تجارت، اينترنت و درج آگهي اينترنتي بسيار بهينه تر و مناسب تر مي باشند.
در تبليغات سنتي و قديمي هزينه بسيار بالا است و محدوديت هايي وجود دارد که نمي توان آن را ناديد گرفت. بطور مثال براي اينکه در سطح يک شهر از روش سنتي تبليغاتي استفاده کنيد، بايد زمان بسياري صرف کرده و بسيار هزينه کنيد تا تبليغات انجام شود.
اگر بخواهيم واقع بينانه نگاه کنيم، ديگر تبليغات سنتي اثر بخش نيستند. در اين نوع تبليغات حداقل بايد شما يک کارت ويزيت، کاتالوگ، بروشور، پوستر چاپ کنيد که در آن تبليغات خود را درج کرده باشيد.
سپس اقدام به پخش آنها کنيد و هيچ تضميني نيست که همه توجهي به کاتالوگ، بروشور و يا کارت چاپ شده کنند.
اين نکته هم بهتر است يادآور شويم که در بازاريابي، فقط بازارياب هاي مبتدي هستند که از کاتالوگ و بروشور استفاده مي کنند. ولي يک بازارياب حرفه اي قابليت اين را دارد که خودش توضيحات محصول را ارائه دهد.
اما در درج آگهي اينترنتي، در کمترين زمان با مناسب ترين هزينه آگهي شما در هر نقطه اي قابل رويت خواهد بود و محدود به زمان و مکان نيستيد. در هر زماني مي توانيد آگهي خود را نشر دهيد و تاثير آن را مشاهده کنيد.



مزاياي درج آگهي اينترنتي:

در تبليغات اينترنتي، درج آگهي بصورت هدفمند و صورت مي گيرد. کاربران و مخاطبيني که تبليغات را مشاهده مي کنند و يا دنبال کالايي هستند، مي دانند که به کدام سايت ها مراجعه کنند يا در سايت هاي درج آگهي به کدام دسته بروند.
اين مزيت که بازديد کنندگان بهينه شده باشند از مزايايي درج آگهي اينترنتي مي باشد که به هيچ وجه در بازار سنتي اين فيلتر يافت نمي شود.
درج آگهي در سايت آگهي-کالا به صورت رايگان و ويژه و برجسته صورت ميگيرد و تنها آگهي هاي ويژه شامل هزينه مي باشند .

مزاياي درج آگهي ويژه و برجسته نسبت به آگهي رايگان بصورت زير مي باشد:

اعتماد بيشتر کاربران به آگهي هاي ويژه و برجسته
درج آگهي ويژه و برجسته باعث مي شود تا بازديدکنندگان اعتماد بيشتري به آگهي شما کنند. زيرا درج آگهي ويژه و برجسته به معناي آن است که آگهي دهنده از خدمات و کالاي خود اطمينان کافي دارد و براي جلب نظر بازديدکنندگان و مشتريان واقعي حاضر به پرداخت وجه آگهي خود شده است.

آگهي هاي ويژه بسيار بيشتر از آگهي هاي رايگان ديده مي شوند زيرا در مکان هاي زير قابل مشاهده مي باشند:

در صفحه اول سايت بصورت رندوم و با اولويت بيشتر
در صفحه اول گروه مرتبط با آگهي
در صفحه اول زير گروه هاي مرتبط با آگهي
در کنار تمامي آگهي هاي رايگان موجود در آن گروه، در بلوک آگهي هاي ويژه مرتبط

مزاياي تبليغات در فضاي اينترنت:

هر رسانه تبليغاتي کارکردهاي خاص خود را دارد اما تبليغ در فضاي اينترنت داراي چند امتياز ويژه است :
بخش عمده اي از مديران، کارشناسان، بازرگانان و ساير فعالان کليدي عرصه تجارت، اين رسانه را به عنوان منبع شماره يک خود مي شناسند.

بازخورد و نتايج تبليغات اينترنتي به طور دقيق قابل اندازه گيري و تجزيه و تحليل است. دليل اين امر وجود اعداد و ارقام دقيق از ميزان مشاهده و کليک تبليغات اينترنتي توسط ابزارهاي اين کار است.
و با وجود چنين مزاياي مهمي عملا به نسبت ساير رسانه ها ارزانتر است.

مزاياي تبليغات در سايتهاي آگهي و نيازمنديها:



در ميان انواع تبليغات اينترنتي، تبليغ در سايتهاي آگهي و نيازمنديها ، بويژه در ايران، داراي امتيازات خاص خود مي باشد:
آگهي دهنده کنترل و مديريت مستقيم آگهي هاي خود را در يک فضاي کاربري نسبتا ساده در دست دارد.
کاربران اين سايت ها دقيقا مشترياني هستند که نياز به خريد در آنها قطعي شده و به جستجوي منبع خريد خود هستند و آگهي ها را با هدف خريد بررسي مي کنند.
وجود مجموعه اي از آگهي هاي به هم مرتبط و ساختار نسبتا ساده اين سايتها، باعث حفظ طولاني مدت مشتري در سايت شده و احتمال مشاهده هر آگهي را بالا مي برد.
معمولا براي سايتهاي معتبر به دليل حجم ترافيک بالا مورد توجه موتورهاي جستجو بوده و آگهي هاي آنها به خوبي توسط موتورهاي جستجو ثبت شده و در نتايج جستجوي آنها ظاهر مي شوند.

 

کارورزی...
ما را در سایت کارورزی دنبال می کنید

برچسب : مزایای,ارسال,آگهی,اینترنتی, نویسنده : کاووسی فر sttudentt بازدید : 222 تاريخ : چهارشنبه 22 آبان 1398 ساعت: 18:44

از تين کلاينت و زيروکلاينت و ميني پي سي استوک بدانيد..

 

تين کلاينت دست دوم

امروزه به دليل حضور فعال تين کلاينت ها در بازار ها و افزايش قيمت کيس وزيروکلاينت هاي نو، بسياري از افراد و مديران براي راه اندازي شرکت کوچک يا بزرگ مشتقاق به خريد تين کلاينت، زيروکلاينت شده اند.

تين کلاينت,thin-client

خريد تين کلاينت دست دوم

براي خريد تين کلاينت دست دوم به موارد حائز اهميت زير دفت کنيد:

  • در کشور هيچ نمايندگي رسمي اي براي تين کلاين وجود ندارد و آنها  را وارد مي کنند.
  • به دليل وجود نداشتن نمايندگي رسمي، خدماتي مثل گارانتي و پشتيباني به آن صورت وجود ندارد.
  • شرکت هاي وارد کنند تين کلاينت فقط تعدا محدودي از هر مدل مي توانند وارد کنند.
  • به دليل محدوديت در واردات تين کلاينت ها، مديراني که قصد خريد آنها را در تعداد بالا دارند دچار مشکل مي شوند.
  • در صورت خرابي جبران ناپذير، به خاطر محدوديت واردات ممکن است تا مدتي در بازار پيدا نشود.

 

با گذشت زمان و توسعه ي وضعيت اقتصادي بازار واردات تين کلاينت ها بهتر شد همچنين در بازار ها و شرکت ها تين کلاينت هاي دست دوم نيز يافت شد.

در همين راستا بيشتر شرکت ها دست به واردات تين کلاينت استوک از اروپا زدند.

از بهترين برند تين کلاينت ها ميتوان hp  را نام برد.

 

ويژگي هاي اين نوع از تين کلاينت به شرح زير است:

  1. موجوديت آنها در بازار بيشتر از ساير برند ها است.
  2. پشتيباني آنها راحت تر از ساير برند ها است.
  3. داشتن اعتبار زياد بين مشتريان به دليل شناخته شدن آنها
  4. تنوع زياد محصولات اين برند نسبت به ساير برند ها

جالب است بدانيد که تين کلاينت و زيروکلاينت ها داراي ديوايس نهائي در شبکه هستند که همين ويژگي باعث شده براي مجازي سازي از آنها استفاده شود. استقبال مشتريان از تين کلاينت ها بيشتر از زيروکلاينت ها است؛ آن هم به اين دليل است که تين کلاينت ها وابستگي کمتري به سرور دارند.

همين وابستگي کمتر تين کلاينت به سرور موجب شده که در صورت قطع ارتباط کاربر خيلي راحت با استفاده ازويندوز آن کار کرد.

در نتيجه در صورت قطع شدن ارتباط تين کلاينت با سرور،کاربر مي تواند با محيط ويندوز نصب شده بر روي تين کلاينت کار کند.

کاربرد اين دستگاه ها در مراکز آموزشي بسيار مفيد است. ( کار درکلاس،اتصال به ويدئو پروژکتور و…)

 

قيمت تين کلاينت دست دوم

همان طور که تقريبا همه مي دانند قيمت تين کلاينت دست دوم از نو آن کمتر است.

نوع آن و پشتيباني از پروتکل هاي گوناگون تاثير مستقيم روي قيمت آن دارد.

مبلغ تين کلاينت دست دوم تقريبا 70 درصد کمتر از نو آن است.

 

مزاياي استفاده از تين کلاينت استوک

صرفه جويي در هزينه ها

توانايي ارتقاع آن با در نظر گرفتن احتياجاتت کاربر

متوجه ي کيفيت اصلي محصول شدن

 

ويژگي خريد تين کلاينت دست دوم

يکي اينکه ديگر نگران اين نيستيد که تا چقدر دستگاه عمر مي کند.

ديگري اين است آلودگي محيط زيست، با کم کردن توليدات صنعتي کاهش مي يابد.

مي توانيد راحت تر برند هاي معروف را با قيمت خوب پيدا کنيد.

 

نکات مهم تين کلاينت استوک

براي سازمان هاي کوچک و بزرگ، پايلوت ارائه مي شود

داراي گارانتي 6 ماهه براي عوض کردن اجزاء

داراي مورد اطمينان ترين برند ها مثل HP و Dell

مشاوره براي به راه انداختتن تين کلاينت ها براي مجازي سازي

پشتيباني فني به صورت حضوري و غير حضوري به منظور پياده سازي براي همه ي مديران

 

توجه داشته باشيد که تهيه تين کلاينت هاي دست دوم از اينترنت و فروشگاه هاي غير معتبر ممکن است مشکل ساز شود پس به اين موضع بيشتر توجه کنيد. ناگفته نماند که امروز بازار خريد و فروش تين کلاينت هاي دست دوم بيشتر از نو شده است.

  درباره ي ميني پي سي بيشتر بدانيد

 در عصر امروز دنياي تکنولوژي بسيار گسترده شده و علم و فناوري همين‌طور در حال گسترش است. گسترش تکنولوژي موجب ظهور خيلي از اتفاقات شده که زماني فقط يک رويا بود. نمونه از پديده‌هاي جديد عبارت‌اند از:قلب مصنوعي، Skype، بلوتوث موبايل‌ها، ماشين‌هاي الکترونيکي، ميني پي سي ها و ... .

 

رايانه‌هاي روميزي

با پيشرفت روزافزون علم رايانه‌ها نيز به مدل‌هاي مختلفي تبديل شدند. رايانه‌هاي روميزي اولين نوع اين دستگاه‌ها بود که ساخته شد. اين رايانه‌هاي روميزي به کامپيوترهاي خانگي نيز معروف بودند. بعد از مدتي اين رايانه‌هاي روميزي ارتقاء پيدا کردند و به شکل‌هاي مختلفي درآمدند. پس از کامپيوترهاي روميزي، لپ تاب‌ها ايجاد شدند.

 

لپ تاپ ها

تکنولوژي مربوط به لپ تاب‌ها بسيار مورد استقبال همگان قرار گرفت زيرا که آن‌ها سبک و قابل‌حمل بودند و تمامي امکانات کامپيوترها را دارا بودند. تنها ايراد آن‌ها هزينه بالا و عدم ارتقاء آن‌ها نسبت به کامپيوترها بود. گسترش تکنولوژي به اينجا ختم نشد و بعدازآن نيز دستگاه جديدتري اختراع شد.

 

فنّاوري‌اي جديد و بسيار کارآمد !

به دليل هزينه زياد کامپيوترها و لپ تاب‌ها براي شرکت‌ها و سازمان‌ها فنّاوري‌اي جديد و بسيار کارآمدي  وارد بازار شد. اين دستگاه‌ها علاوه بر قيمت مناسبي که داشت هم فضاي کمتري اشغال مي‌کرد و هم برق کمتري مصرف مي‌کرد. اين دستگاه‌ها عبارت‌اند از ميني پي سي ها و تين کلاينت ها.

 

 

ميني پي سي

بيشتر مردم به دنبال رايانه‌اي باقيمت مناسب و کيفيت خوب هستند. اکثر مردم از کامپيوترها  فقط براي وب گردي و گوش دادن به موسيقي و تماشاي فيلم و ذخيره اطلاعاتشان استفاده مي‌کنند و از قسمت سخت‌افزاري آن استفاده‌اي نمي‌کنند. به همين خاطر کيس هاي ميني پي سي براي آن‌ها بسيار مناسب است.

 

مزاياي ميني کامپيوترها و ميني پي سي ها عبارت‌اند از:

اين ميني کامپيوترها و ميني پي سي ها به دليل اندازه ي کوچکي که دارند فضاي کمي را اشغال مي‌کنند.

اين ميني کامپيوترها و ميني پي سي ها به کابل‌هاي کمتري احتياج دارند و همين طول سيم‌هاي مصرفي آن‌ها کمتر است.

اين ميني کامپيوترها و ميني پي سي ها کمتر انرژي برق را مصرف مي‌کنند بنابراين هزينه‌ها را کاهش مي‌دهند.

اين ميني کامپيوترها و ميني پي سي ها از درگاه‌هاي مثل: Display Port، HDMI، DVI استفاده مي‌کنند.

اين ميني کامپيوترها و ميني پي سي ها توانايي پشتيباني از صداي 4،1 کاناله را به بهترين شکل ممکن دارند.

 

انواع ميني پي سي

Asus GR8 2-TO695 :  اين ميني پي سي ها از هر لحاظ بهترين هستند. آن‌ها عملکرد بسيار خوبي دارند همچنين با استفاده از گرافيک آن مي‌توان بازي‌ها را به بهترين شکل در آن اجرا کرد.

 

Dell Inspiron i3050 :  اين ميني پي سي ها ازلحاظ قيمت جزو بهترين‌ها محسوب مي‌شوند. درست است داراي اندازه ي کوچکي است ولي داراي کيفيت بسيار بالايي است. اين ميني پي سي ها شامل پردازنده دو هسته‌اي 2.4 گيگاهرتزي از شرکت اينتل است و همين‌طور از 2 گيگ حافظه خارجي  و 32 گيگ حافظه داخلي دارد.

اين ميني پي سي ها از 3 پورت  USB 2.0و 1 پورت USB 3.0برخوردارند. اين دستگاه به شما قدرت استفاده از برنامه‌هاي ويندوز را مي‌دهند. ناگفته نماند که برنامه‌ي مثل فتوشاپ و ويرايش ويدئو را انجام نمي‌دهد.

 

 Intel Core i5 Mini PC NUC : اين نوع از ميني پي سي ها از بهترين کيت‌ها برخوردار هستند. اين دستگاه بسيار جمع‌وجور است و عملکرد خوبي دارد. اين دستگاه‌ها همه‌ي اتصالت موردنياز را دارند. اتصالاتي مثل: 2 پورت  USB، پورت اترنت ، دو اسلات SDو يک پورت HDMI. اين دستگاه‌ها داراي پردازنده گرافيگي نيز هستند.

 

امنيت اطلاعات در زيرو کلاينت

هنگامي که سخن از داده در ميان باشد عواملي مانند آمار، آگاهي و شناسه مدنظر هستند. در علوم مربوط به رايانه تعريف ديگري وجود دارد وآن هم حروف و اعداد مي باشد. اين حروف و اعداد از جانب انسان دريافت شده و به طور صفر و يک در رايانه ها کاربرد خواهند داشت. اکنون مي خواهيم مرحله ي بعدي آن يعني اطلاعات را بررسي کنيم.

 

اطلاعات به داده هايي گفته مي شود که باعث درک و فهم مي شوند. اگر از داده هايي که وجود دارد نتوان چيزي را دريافت ديگر نمي توان نام آن را اطلاعات گذاشت و در همان مفهوم داده خود باقي مي ماند. هرروزه در سطح جهان اين داده ها در تبادل هستند. مسئله اي اساسي و مهم در خصوص اين داده ها حفظ امنيت آن ها است. اما چگونه مي توان از اين اطلاعات محافظت کرد. اين خود مقوله اي پيچيده است.

بهترين حفاظت از اطلاعات زيرو کلاينت است که بعدا به آن خواهيم پرداخت. پيش از آن به حفاظت اطلاعات گوناگون در شبکه کامپيوتري مي پردازيم. امروزه يکي از دغدغه هاي اصلي شرکت ها و سازمان هاي ديگر نيز همين است. در کنار هزينه هايي که براي مجموعه ها به علت استفاده از کامپيوتر درنظر گرفته مي شود، مسئله اي مهم تر يعني امنيت مطرح خواهد شد.

انتخاب زيرو کلاينت

با انتخابي هوشمندانه بسياري از هزينه هاي اضافي کاهش خواهد يافت. براي سازمان ها و مجموعه ها مي توان زيرو کلاينت را جايگزين رايانه ها کرد. در اين مقاله اين موضوع را بررسي خواهيم کرد.

امنيت زيرو کلاينت نسبت به رايانه

- ويروسي نشدن زيرو کلاينت ها: اين فناوري داراي سيستم عامل نمي باشد و به همين دليل هيچ اطلاعاتي را نمي توان در آن ذخيره کرد. از اين جهت رايانه ها بيشتر دچار ويروس خواهند شد. علت اين مسئله قرار گرفتن قطعاتي مانند رم، هارد، سي پي يو و ... است.

 به منظور اجرا شدن بدافزارها حتما بايد يک سيستم عاملي وجود داشته باشد. يکي از حسن هاي زيرو کلاينت عدم داشتن سيستم عامل است.

- انتقال پيکسل در شبکه: يکي از ايرادهاي رايانه ها به اشتراک گذاري اطلاعات ميان رايانه و سرور است. همين جابه جايي اطلاعات مي تواند امنيت شما را به خطر بيندازد. در زيرو کلاينت پردازش اطلاعات به روشي ديگر صورت مي گيرد. تمامي اين ها در سمت سرور انجام مي شود. يعني تبادل داده ها در ميان زيرو کلاينت و سرور صورت نمي گيرد.

- رمزنگاري اطلاعات: پروتکل هاي ويژه اي به منظور برقراري امنيت در زيرو کلاينت ها استفاده مي شود. بر اساس زيرساخت هاي شبکه پروتکل هايي مانند DDP، HDX و ... استفاده مي شود. به منظور بالا بردن امنيت نوع رمزنگاري در هر کدام از آن ها تضميني مي باشد. اين اطلاعات  بر اساس پشتيباني پروتکل ها کدگذاري مي شوند. زماني که صحبت از کدگذاري مي شود، سرقت داده ها کار بسيار مشکلي است.

- عدم سرقت اطلاعات: کنترل کاربران در زيرو کلاينت ها به بهترين حالت اتفاق مي افتد. پورت يو اس بي به منظور جلوگيري از سرقت مسدود سازي مي شود.

- متمرکزسازي اطلاعات در زيرو کلاينت: به طور معمول شروع کننده ي تمامي نقايص امنيتي از دستگاهي مي باشد. چون در زيرو کلاينت ها اطلاعات فقط در سرور متمرکز هستند، خطر ويروسي شدن يا از دست رفتن اطلاعات وجود ندارد.

- عدم نياز به جا به جائي اطلاعات: همانگونه که گفته شد اطلاعات در زيرو کلاينت ها صرفا در سرور ذخيره شده و به جابه جا کردن اطلاعات در زيرو کلاينت ها نيازي نيست. تنها لازم است فايل مدنظرتان از طريق دسکتاپ هاي مخصوص هر يوزري به اشتراک گذاشته شود.

- ايمني بيشتر با کارت هاي هوشمند: ورود و خروج هر کاربري در برخي از زيرو کلاينت ها به وسيله ي کارت هاي هوشمند انجام مي گيرد. به منظور وارد شدن به صفحه ي کاربري تنها لازم است از کارت هوشمند بهره ببريد.

منبع: زيروکلاينت

 

 

 

کارورزی...
ما را در سایت کارورزی دنبال می کنید

برچسب : از,تین,کلاینت,و,زیروکلاینت,و,مینی,پی,سی,استوک,بدانید, نویسنده : کاووسی فر sttudentt بازدید : 245 تاريخ : چهارشنبه 22 آبان 1398 ساعت: 7:54

از ژن تا زندگي پنهان ذهن

تازه هاي نشر

کتاب ژن (تاريخ خودماني)

پديد‌آورنده: سيدارتا موکرجي | مترجم: حسين راسي | ناشر: فرهنگ معاصر

کتاب تاريخچه خودماني ژن به داستان يکي از مهم‌ترين و در عين حال مرموزترين ساختارهاي طبيعت مي‌پردازد. از چند هزار سال پيش و بسيار قبل از آنکه انسان کوچک‌ترين ايده‌اي از ماهيت علمي زيست‌شناسي بدن داشته باشد، سوال مهمي ذهن فلاسفه و پزشکان باستان را به خود مشغول کرده بود؛ چرا کودکان برخي ويژگي‌هاي والدين خود را به ارث مي‌برند و چه چيزي ما را به آن چيزي تبديل مي‌کند که هستيم. از فيثاغورث گرفته تا ارسطو ديدگاه‌هاي متفاوتي را درباره اين موضوع و آنچه علت وراثت و ويژگي‌هاي زيستي مي‌دانستند بيان کردند؛ اما انسان بايد مدت طولاني منتظر مي‌ماند تا توانايي علمي او به جايي برسد که بتواند به طور دقيق‌تري به بررسي اين موضوع بپردازد.

کتاب فرمانده مسعود

پديد‌آورنده: ژيلا بني يعقوب | موضوع: تاريخ ايران | ناشر: پارسه

کارم را براي تهيه‌ي کتاب «فرمانده مسعود» در سال ???? آغاز کردم و پنج سال پي‌در‎پي، يعني تا سال ??، گفتگوهايم را درباره‌ي مسعود در افغانستان پي گرفتم. بنا بر دلايل شخصي که برخي مخاطبان از آن باخبرند سفرهايم به افغانستان تا سال ???? متوقف شد و از سال ?? تا ?? در چند سفر پي‌در‌پي به کابل، پنجشير و مزار شريف انجام مصاحبه‌هايم را با نزديکان و همرزمان مسعود پي گرفتم. مصاحبه‌ها طي يازده سفر انجام شده است. اين کتاب درباره‌ي زندگي احمد شاه مسعود است.

کتاب زندگي پنهان ذهن

پديد‌آورنده: ماريانو سيگمان | مترجم: ماندانا فرهاديان | ناشر: فرهنگ نشرنو

چگونه در طي اولين روزهاي زندگي‌مان به ايده‌ها شکل مي‌دهيم؟ چگونه رؤيا مي‌بينيم و تصور مي‌کنيم؟ چرا احساسات و هيجانات خاصي داريم؟ مغزمان چگونه تغيير مي‌کند و ما همراه با آن چگونه تغيير مي‌کنيم؟ تصورمان چگونه در مورد خوب و منصف بودن خيلي زودتر از آنچه فکر مي‌کنيم رشد مي‌کند؟

زندگي پنهان ذهن از حوزه‌هاي فيزيک، رياضيات، فلسفه، پزشکي، زيست‌شناسي، روانشناسي، مردم‌شناسي، زبان‌شناسي و همچنين آشپزي، شعبده‌بازي، شطرنج، موسيقي، ادبيات و هنر بهره مي‌گيرد تا نشان دهد که علوم اعصاب چگونه در زندگي به‌خدمت ما در مي‌آيد، و عيان مي‌کند که چگونه بي‌کرانگي نورون‌هاي درون مغزمان نحوه‌ي ادراک و احساس و استدلال و ارتباط ما را مي‌سازند.

خريد کتاب از کاواک

 

کارورزی...
ما را در سایت کارورزی دنبال می کنید

برچسب : از,ژن,تا,زندگی,پنهان,ذهن, نویسنده : کاووسی فر sttudentt بازدید : 237 تاريخ : چهارشنبه 22 آبان 1398 ساعت: 0:13

فروشگاه دي واش بزرگترين مرجع آنلاين فروش ماشين ظرفشويي در ايران ميباشد.

شما ميتوانيد تنها با چند کليک کالاي خود را با کم ترين تعرفه ممکن خريداري نماييد و ان را درب منزل خود تحويل بگيريد...

ظرفشويي وسيله اي بسيار کار آمد ميباشد و با صداي کمي که ايجاد ميکند مزاحمتي در طول مهماني هاي شما و در طول عمليات شستشو براي شما ايجاد نخواهد کرد.از ديگر مزاياي دستگاه اين است که به هنگام شست شوي ظروف نياز به آب بسيار کمي دارد و همين امر باعث ميشود که در مصرف آب صرفه جويي شود و آب هدر نرود.

واققعيت اين است که اين دستگاه براي هر خانواده اي بسيار مفيد مي باشد...

در اين مقاله به معرفي دو برند معروف بازار مي پردازيم :

ماشين ظرفشويي بوش به 8 برنامه شستشو مجهز مي باشد که شامل شستشوي قوي با دماي 70 درجه  ميباشد، که در جهت کاهش مصرف انرژي و آب طراحي شده است و شستشو در اين دستگاه سريع انجام ميگيرد

اين دستگاه داراي سيستم EmotionLight ميباشد که هنگام بارگيري و تخليه آن دو چراغ پر نور و قوي LED روشن ميشود که به شما نشان ميدهد که ظروف به چه صورت شست و شو شده اند.

 

ظرفشويي مدل ADP500WH 

يکي ديگر از سيستم هاي هوشمند اين ماشين ظرفشويي سيستم محافظ ظروف شيشه اي ميباشد که به شما اجازه ميدهد ليوان هايي که بزرگ يا بطري هاي شيشه اي و حتي گلدان را در سبد پايين دستگاه جاي دهيد. همچنين اين دستگاه با بهره از سيستم AquaStop شما در برابر آسيب هاي احتمالي محافظت ميکند به طوري که هرگاه در سيستم توسط سنسور هاي دستگاه نشتي آب ديده شد اين سيستم ، ورودي آب به دستگاه را قطع نموده و مانع نشت آب ميشود

نوعي از اين دستگاه  با بدنه سفيد رنگ استيل ضد زنگ همراه با انبوهي از برنامه هاي شستشوي مختلف در بازار جهاني توليد و روانه بازار شده است . نمايشگر LED باريک مشکلي رنگي که در قسمت بالايي اين دستگاه ها قرار گرفته است تمامي اطلاعات شستشو و وضعيت را نشان داده و کاربر با يک نگاه متوجه کليات مي‌شود . اين شرکت  با بکار گيري برنامه هاي شستشوي متفاوت در اين دستگاه توانسته اين امکان رو به کاربران خود بدهد تا بتوانند هر نوع ظروفي فرقي نميکند چيني ، کريستالي و . . . را داخل دستگاه قرار داده و با فعال کردن برنامه هاي شستشوي مختلف ظروف را به بهترين روش ممکن مورد شستشو قرار دهد ، به همين خاطر فروش ظرفشويي ال جي در اوايل مقدار قابل توجهي بوده و کاربران زيادي را مجذوب خود کرد . ظرفشويي هاي اين برند در دورنگ سفيد و نقره‌اي توليد و روانه بازار شده است که همانند ساير محصولات جديد مجهز به موتور دايرکت درايور اينورتر بوده که باعث شده ميزان مصرف انرژي را بصورت کاملا بهينه در بياورد و شدت پاشش آب را باتوجه به نوع برنامه انتخابي تنظيم کرده مي‌کند . اين موتور چرخش و فشار آب را بصورت هوشمندانه‌اي کنترل کند تا اين ماشين ظرفشويي ال جي به بهترين شکل ممکن ظروف را مورد شستشو قرار دهد .شرکت ال جي با بکار گيري فناوري هاي جديد و نوين خود توانسته صداي خروجي دستگاه را به کم ترين ميزان ممکن برساند و به همين خاطر باعث شده خريد ماشين ظرفشويي اين مدل به شدت فراگير شود چراکه کاربر مي‌تواند هرموقع که خواست دستگاه را روشن کند و بدون هيچ مزاحمتي به مابقي کارهاي خود برسد . دستگاه DC32 با ظرفيت 14 نفره خود مي‌تواند تمامي ظروف هاي يک خانواده پرجمعيت را که مهماني هاي زيادي در خانه آنها برگزار مي‌‌شود را ساپورت کرده و به بهترين شکل ممکن آنها را مورد شستشو قرار دهد ، همچنين براي اينکه اين کاربر بتواند از ماشين ظرفشويي 14 نفره خود به بهترين شکل ممکن استفاده کند ، سبد هاي قابل تنظيم ارتفاع را مي‌تواند به طور اختصاصي تنظيم کرده کند تا هرنوع ظرفي با هر ابعادي را داخل دستگاه جاي دهد .

جهت تهيه اين محصولات در برندهاي مختلف , رنگ بندي ها و ظرفيت هاي گوناگون با ما در ارتباط باشيد....

لازم به ذکر است ما جهت اثبات حسن نيت خود در ابتداي سفارش از شما مبلغي دريافت نمي کنيم و تمامي مبلغ سفارش پس از تحويل کالا درب منزل از شما دريافت ميگردد.

تمامي محصولات ما داراي گارانتي ويژه تضمين کيفيت مي باشند...

 

 

اخطار : مراقب سودجويان بازار باشيد تا جنس تقلبي را جاي جنس اصلي به شما عزيزان ندهند...

 

کارورزی...
ما را در سایت کارورزی دنبال می کنید

برچسب : فروشگاه,دی,واش,بزرگترین,مرجع,آنلاین,فروش,ماشین,ظرفشویی, نویسنده : کاووسی فر sttudentt بازدید : 264 تاريخ : چهارشنبه 15 آبان 1398 ساعت: 1:41

ترس از ازدواج با مشکلات اقتصادي

در شرايط فعلي جامعه، ازدواج به ‌عنوان يکي از دغدغه‌هاي اصلي مطرح است. مشکلات اقتصادي همواره در زندگي، گريبان گير خانواده‌ها به ويژه زوج هاي جوان بوده و مي تواند عامل اختلاف در زندگي گردد.

8m6b_3.jpg

مشکلات و مسائل اقتصادي که بر سر راه جوانان وجود دارد به حدي زياد است که جوانان را بر سر يک دو راهي قرار مي دهد. يا بايد قيد ازدواج را بزنند و يا تلاش هاي سختي انجام دهند که به نتيجه برسند.

هيچ فردي نمي‌داند که ميزان حقوق او کفاف شروع يک زندگي مشترک را مي دهد يا نه. اين عدم ثبات و نداشتن آرامش منجر به ترس از ازدواج و مشکلات روحي مي‌شود.

جوان زماني ازدواج مي کند که از آينده مالي و وضعيت اقتصادي خود مطمئن باشد، در غير اين صورت ازدواج براي او سخت  خواهد بود. فرار جوانان از ازدواج بدليل ترس از عدم تامين زندگي مشترک و مشکلات مالي است.

براي ازدواج و شروع يک زندگي بايد حداقل هاي اقتصادي و شغلي فراهم باشد. بيکاري، نداشتن ثبات اقتصادي، اجاره خانه بالا، هزينه هاي مراسم عروسي مانند هزينه هاي تالار عروسي  مانند غذا و پذيرايي و ، قيمت هاي بالاي طلا هزينه آرايشگاه عروس ، قيمت هاي بالاي  لوازم منزل  و هزينه آتليه عروس و... مي تواند از دلايل بسيار جدي ترس و به تاخير انداختن ازدواج جوانان باشد.

زوجين در آغاز زندگي از يکديگر سوال نمي پرسند که آيا اين ميزان درآمد مي تواند خواسته ها و نيازهاي آنها را تأمين کند. بعضي نسبت به اين موضوع بي توجه هستند و پس از ازدواج از وضعيت معيشتي اظهار نارضايتي مي کنند و اين موضوع باعث اختلاف مي شود.

ريشه اقتصادي اختلاف زوجين بعد از زندگي مشترک نداشتن مسكن، کافي نبودن درآمد مرد در مقابل تنوع طلبي زنان براي خريد وسايل مدرن، عصبي بودن مرد به دليل چند شغله بودن، نداشتن تعادل در بودجه و كنترل مخارج در زندگي، مخفي نگاه داشتن درآمد زن و شوهر از يكديگر، عدم توافق و برنامه ريزي براي درآمد خانم ها و ... مي باشد.

خداوند در خصوص ازدواج وعده داده است

در مجموع مي توان گفت؛ اين روزها هر جواني که قصد ازدواج دارد نگراني هايي در ذهن تصور مي کند. تلاش براي حل معضلات و نترسيدن از شروع زندگي اراده محکمي مي خواهد که بتواند از شرايط ناهموار و دشواري هايي متعدد عبور کند.

اما با وجود تمام مشکلاتي که براي ازدواج پيش روي جوانان است، با کم کردن يکسري توقعات و هزينه هاي بيهوده مي توان راه حل هايي براي شروع يک زندگي مشترک ساده پيدا کرد. راهکارهايي از قبيل؛ طرح هاي ازدواج آسان که هزينه هاي عروسي را تا حد چشمگيري کاهش مي دهد و دغدغه زوجين را براي برگزاري مراسم عروسي برطرف مي کند.

علاوه بر اين خداوند متعال در خصوص ازدواج اطمينان‏بخشي کرده و مي فرمايد؛ جوانان بدون همسر را همسر دهيد اگر  فقير باشند، خداوند با فضل و رحمت خود آنان را غنى و بى‏نياز مى‏كند. اين وعده و تضمين صريح و روشن خداوند است و چه تضمينى بالاتر از تضمين خدا.

منبع: مجله بياتو عروسي

 

 

کارورزی...
ما را در سایت کارورزی دنبال می کنید

برچسب : ترس,از,ازدواج,با,مشکلات,اقتصادی, نویسنده : کاووسی فر sttudentt بازدید : 242 تاريخ : دوشنبه 13 آبان 1398 ساعت: 10:20

کولرگازي مدل GNR-12WN طرح لبخند جنرال  از نوع سرد و گرم بوده و باتهيه اين دستگاه شما صاحب محصولي خواهيد شد که در تمامي روز هاي سال قرار است براي شما کارکند . اين دستگاه با ظرفيت سرمايشي و گرمايشي ?????  همراه با قدرت پرتاب باد ?? الي ?? متر مناسب براي آب و هواي مرطوب و گرم و خشک بوده مي‌باشد . کولرگازي ارزان مدل GNR-12WN دوحالت براي تنظيم پره ها به نام Swing & Airflow داشته که از طريق ريموت کنترل به صورت خودکار فعال شده و جهت پره ها را باتوجه شرايط تنظيم کرده و باعث خنک سازي هوشمندانه محيط خواهد شد . طراحي پنل داخلي اين دستگاه  به صورت طرح لبخند بوده که نماي زيبايي را به خانه شما اضافه خواهد کرد ، به همين خاطر با دکوراسيون داخلي به راحتي همخواني پيدا کرده و با ساير لوازم هاي خانگي شما هماهنگ خواهد شد. کمپرسور بکار رفته در اين دستگاه از نوع روتاري بوده که از سطح صداي خروجي بسيار کمي برخوردار است و مصرف انرژي کمي براي ايجاد سرمايش قدرتمند لازم دارد ، به همين خاطر باعث شده تا اين کولرگازي جنرال ، در دسته محصولات فوق کم مصرف قرار بگيرد .چنانچه قصد خريد ييحصول شيک و با کيفيت را داريد اين محصول ميتواند گزينه مناسبي براي شما باشد.لازم به ذکر است اين محصول داراي گارانتي ويژه تضمين کيفيت ميباشد.گفتني است جهت سفارش اين محصول کافيست شما با ما تماس گرفته و مبلغ محصول را پس از دريافت محصول درب منزل پرداخت نماييد.

 

کولر مدل GNR-12WN

منبع : کولرگازي مدل GNR-12WN طرح لبخند جنرال

 

جهت خريد کولرگازي به وبسايت ما مراجعه نماييد و از تخفيفات ويژه ما بهره مند شويد , همچنين جهت دريافت مشاوره ميتوانيد با پشتيبانان ما در ارتباط باشيد:

09189744919 - 09368713408

 

 

کارورزی...
ما را در سایت کارورزی دنبال می کنید

برچسب : کولرگازی,مدل,GNR,12WN,طرح,لبخند,جنرال, نویسنده : کاووسی فر sttudentt بازدید : 233 تاريخ : جمعه 10 آبان 1398 ساعت: 1:08

براي پيوستن به گروه هاي تلگرام بايد وارد لينکدوني تلگرام بشيد.

لينکدوني تلگرام به منظور انتشار لينک گروه هاي چت و گپ تلگرام ايجاد شده است.

شما مي توانيد در اين لينکدوني هر گروه تلگرام که مده نظره تون باشه به راحتي پيدا کنيد.

اين لينکدوني از بزرگترين لينکدوني هاي تلگرامي هست که براي تبليغ لينک گروه بسيار عالي و مناسب است.

به اين صورت که اين کانال لينکدوني لينک گروه تلگرام شما را با عکس گروهتون و قوانين گروهتون در 6 کانال لينکدوني به صورت همزمان ثبت ميشه.

شما فقط کافي هست تا لينک گروه تلگرامتون رو براي پشتيبان لينکدوني ارسال کنيد.

شما هم مي توانيد مثل ساير مديران و ادمين هاي گروه هاي تلگرام، صاحب گروه هاي شلوغ و پرجمعيت تلگرامي باشيد.

و براي گروهتون با ثبت لينک در لينکدوني ممبر واقعي بگيريد.

و صاحب يک گروه پر جمعيت و شلوغ تلگرامي شويد.

 

کارورزی...
ما را در سایت کارورزی دنبال می کنید

برچسب : لینکدونی,از,بزرگترین,لینکدونی,های,تلگرامی, نویسنده : کاووسی فر sttudentt بازدید : 238 تاريخ : پنجشنبه 9 آبان 1398 ساعت: 11:50

ارتودنسي، يکي از روش‌هاي بهبود قرارگيري دندان‌ها در دهان است که به روش‌هاي متفاوتي از جمله هدگير، ارتودنسي متحرک يا ثابت و ارتودنسي مرئي يا نامرئي صورت مي‌پذيرد. از جمله نگراني‌هاي بيماران در پيش از شروع درمان ارتودنسي، عوارض ارتودنسي و مشکلات بعد از ارتودنسي است. مراحل ارتودنسي بزرگسالان نيز همانند مراحل  ارتودنسي براي کودکان است، با اين تفاوت که در ارتودنسي کودکان، با توجه به مستحکم نشدن استخوان‌هاي فک، با راحتي بيشتري مي‌توان چينش دندان‌ها را به حالت مطلوب رساند. يکي از مواردي که درمان ارتودنسي را خوشايند مي‌کند، توانايي انتخاب بيمار از ميان ارتودنسي‌هاي رنگي موجود است (براکت‌هاي فلزي رنگي). با ما همراه بمانيد تا به شرح «ارتودنسي» و مفاهيم مرتبط با آن بپردازيم.

 

جالب است بدانيد در کنار «ارتودنسي»، عبارات زير نيز جستجو مي‌شود:

  • عوارض ارتودنسي
  • مشکلات بعد از ارتودنسي
  • فيلم ارتودنسي دندان
  • مراحل ارتودنسي بزرگسالان
  • ارتودنسي رنگي
  • ارتودنسي قبل و بعد
  • معايب ارتودنسي
  • ارتودنسي متحرک

 

ارتودنسي چيست؟

ارتودنسي يکي از شاخه‌هاي رشته‌ي دندانپزشکي است که  در سعي بر ايجاد چينش مطلوب متناسب با استخوان فک و لثه فرد مي‌شود. کلمه «ارتودنسي»، خود از دو کلمه ارتو و دنسي تشکيل شده است. از جمله مواردي که چينش  نامطلوب دندان‌ها به همراه دارند، اثرگذاري بر روابط اجتماعي، جويدن غذا، اختلال در قرار گرفتن دندان‌هاي فک بالا و فک پايين بر روي يکديگر و ... اشاره نمود.

 

عوارض ارتودنسي

يکي از نگراني‌هايي که بيماران براي درمان ارتودنسي دارند، عوارض ارتودنسي است. از جمله عوارض ارتودنسي مي‌توان  به پوسيدگي دندان، لق شدن دندان‌ها و ... اشاره نمود؛ اما در اين ميان بايد توجه کرد که اگر متخصص ارتودنسي‌اي که برمي‌گزينيد داراي مهارت و سابقه کار در اين حوزه است، با خيالي آسوده مي‌توانيد بدون ايجاد شدن مشکل پس از ارتودنسي، درمان خودتان را آغاز کنيد.

 

مراحل ارتودنسي بزرگسالان:

در اولين جلسه متخصص ارتودنسي، با چکاپ کامل دندان‌هاي شما، گزينه‌هايي که پيش روي شما است را شرح مي‌دهد. در موارد معدودي، ارتودنسي پاسخگو نيست و بايد به جراحي فک و ايجاد تغييرات در استخوان‌هاي فک و سپس ارتودنسي پرداخت. در موارد ديگري، هدگير بخشي از فرايند بخشي از فرايند درمان را شکل مي‌دهد.

در قدم بعد، شما مي‌توانيد از ميان متدهاي متفاوت ارتودنسي که شامل مواردي مانند ارتودنسي متحرک، ثابت، مرئي و نامرئي مي‌شود، دست به انتخاب بزنيد.

اينک متخصص ارتودنسي براي شما، دو نوع عکس برداري متفاوت OPG و لنترال سفالومتري مي‌نويسد تا بررسي دقيق وضعيت سلامتي دهان شما و همچنين شکل استخوان‌هاي فک شما بپردازد.

در انتها، متخصص ارتودنسي به قرار دادن براکت‌هاي بر روي دندان شما مي‌پردازد و با اتصال براکت‌ها به يکديگر، در طي مدت زمان 6 تا 18 ماه، درمان شما را به پايان مي‌رساند.

 

سخن پاياني:

اميدواريم اين مقاله که پيرامون «ارتودنسي» بود، براي شما مفيد واقع شود.

 

 

کارورزی...
ما را در سایت کارورزی دنبال می کنید

برچسب : فیلم,ارتودنسی,دندان, نویسنده : کاووسی فر sttudentt بازدید : 218 تاريخ : چهارشنبه 8 آبان 1398 ساعت: 10:19

سئو يا همان SEO مخفف کلمه Search Engine Optimization هست که به معني بهينه سازي براي موتورهاي جستوجو مي‌باشد. اهميت سئو براي موتورهاي جستوجو بخصوص گوگل بسيار زياد مي‌باشد زيرا گوگل يک هدف دارد و آن اين است که بهترين نتيجه نشان افراد داده شود. اصول سئو مفاهيم ساده ايي هستند که با صبر، پشتکار، صداقت مي‌توانند شما را به جايگاه يک موتورهاي جستوجو بياورند.

افرادي که براي سايت خود به سئو و يا خدمات سئو نياز دارند معمولا چند سوال دارند

بازاريابي سئو چيست و شامل چه چيزهاي مي‌شود؟

اصول سئو به چه معني است؟

خدمات سئو چيست؟

قيمت سئو چگونه محاسبه مي‌شود؟

اهميت سئو براي موتورهاي جستوجو چه مقدار است؟

مفاهيم سئو چه چيزهايي هستند.

در ادامه مطلب سئو به پاسخ جامع و کوتاه به اين سوالات به شما کمک مي‌کنيم که سئو و اهميت سئو را بهتر درک کنيد.

 

بازاريابي سئو چيست؟

بدون شک سئو يکي از ابزارهاي مهم بازاريابي در اين روزها تبديل شده است. سئو يک شاخه از بازاريابي ديجيتال يا همان ديجيتال مارکتينگ هست که با افزايش بازديد يک صفحه به شما کمک مي‌کند که محصول خود را به مخاطب‌هاي بيشتري نشان دهيد.

 

اصول سئو و مفاهيم سئو

براي سئو از سمت گوگل هيچ گونه دستور عملي صادر نشده است و براي فهميدن اصول سئو معمولا بايد به تجربه افراد از کار با موتورهاي جستوجو پرسيد. با اين حال افرادي هستند که با داشتن تجربه زيادي در سئو توانسته اند برخي مفاهيم و اصول سئو را به افراد زيادي آموزش دهند.

از اصول سئو مي‌توان به سه قسمت سئو داخلي سايت on-page SEO))، سئو خارجي سايت(off-page SEO) و سئو تکنيکال اشاره کرد. هر کدام از اين بخش‌ها نياز به مجموعه مهارت هاي ويژه و تخصصي دارد. شناخت ابزارهاي مفيد، توانايي شناخت رقبا و ميزانم سختي کلمات و... از مجموعه هاي مختلف اين بخش‌ها مي‌باشد.

به عنوان مسال سئو داخلي سايت شامل شناخت کامل کلمات کليدي، توانايي توليد محتواي مفيد و اصيل(به معني اينکه از جايي کپي نشده باشد)، استفاده درست از کلمات کليدي در قسمت هاي مختلف متن، لينک سازي يا لينک بيلدينگ(به معني ارتباط دادن صفحات مرتبط به هم در يک سايت)، ساخت محتواهاي مختلف براي افزايش بازديد سايت و... مي‌باشد.

خدمات سئو و قيمت سئو

خدمات سئو بايد بعد از برسي سابت توسط يک کارشناس سئو مشخص شود. اينکه يک سايت نياز به چه بخشي از خدمات سئو دارد بستگي به سايت شما، نوع کسب کار شما، مدل درآمدي شما و... دارد که پس از برسي توسط کارشناس مربوطه قيمت سئو به شما اطلاع داده مي‌شود.

قيمت سئو بسيار متغير بوده و شامل هزينه کارهاي مختلفي توليد محتوا، خريد بکلينک و ريپورتاژ، انجام سئو تکنيکال بر روي سايت، بهبود لينک دهي و تگ گذاري در صفحات سايت، و از همه مهم تر ميزان سختي کلمه کليدي مدنظر کارفرما مي‌باشد.س

 

 

کارورزی...
ما را در سایت کارورزی دنبال می کنید

برچسب : خدمات,سئو,چیست؟, نویسنده : کاووسی فر sttudentt بازدید : 229 تاريخ : سه شنبه 7 آبان 1398 ساعت: 13:07

این مقالهٔ آموزشی قصد دارد به موضوع شرایط ثبت‌نام دانشگاه فرهنگیان 98 – 99 بپردازد. دانشگاه فرهنگیان یکی از مهم‌ترین مراکز آموزشی کشور تلقی می‌شود.

دانشگاه فرهنگیان

پذیرش دانشجو در دانشگاه فرهنگیان در سه مقطع تحصیلی صورت می‌گیرد:

  • دانشجوی کارشناسی پیوسته (دانشجو معلم)
  • دانشجوی کارشناسی ناپیوسته (معلم دانشجو)
  • دانشجوی کارشناسی ارشد ناپیوسته (معلم دانشجو)

 

ثبت نام دانشگاه فرهنگیان

 

دانشجوی کارشناسی پیوسته (دانشجو معلم) با مدرک تحصیلی دوره دبیرستان و از طریق آزمون سراسری در دانشگاه فرهنگیان انتخاب می‌شود. این دانشجویان پس از پذیرفته شدن در آزمون، یک مصاحبه نیز دارند که به‌وسیله آن گزینش خواهند شد. آموزش این دانشجویان به‌صورت تمام‌وقت و شبانه‌روزی است. برنامه کلاسی آن‌ها نیز از شنبه تا چهارشنبه می‌باشد.

درواقع این دانشجویان از ابتدای تحصیل استخدام آموزش‌وپرورش می‌شوند و متعهد می‌گردند تا پس از پایان تحصیلاتشان، در مدارس آموزش‌وپرورش مشغول به کار شوند.

دانشجوی کارشناسی ناپیوسته (معلم دانشجو) می‌تواند با مدرک کاردانی در مقطع کارشناسی ناپیوسته ادامه تحصیل دهد. کلاس‌های این دانشجویان معمولاً در روزهای پنجشنبه و جمعه دایر می‌شود و در روزهایی که مدارس تعطیل است آن‌ها می‌توانند در کلاس‌ها شرکت کنند.

دانشجوی کارشناسی ارشد که هم‌اکنون پذیرش این دسته از دانشجویان از میان معلمان محدود است اما امکان دارد تا در آینده دانشجویان بیشتری در رشته‌هایی که آموزش‌وپرورش جذب داشته باشد، پذیرفته شوند.

شرایط پذیرش داوطلبان آزاد در دانشگاه فرهنگیان سال 98 – 99 چیست؟

پذیرش در دانشگاه فرهنگیان برای هر فرد شرایط ویژه‌ای دارد. در ادامه شرایط پذیرش داوطلبان آزاد در دانشگاه فرهنگیان سال 98 – 99 را آورده‌ایم.

  • بومی بودن داوطلب
  • داوطلب باید نمره علمی کل 6500 و بالاتر را در زیرگروه مربوطه کسب کرده باشد.
  • داوطلب باید دارای مدرک پیش‌دانشگاهی و معدل کل 15 در دوره متوسطهٔ دوم (پایه‌های اول، دوم و سوم) باشد. (این شرط به تازگی لغو گردیده)
  • داوطلب باید حداکثر سن 22 سال تمام را در بدو ورود به دانشگاه (۱۳۷۶/۰۷/۰۱ برای کنکور سال ۹۸) داشته باشد. حداکثر سن ورود به دانشگاه و حداقل معدل کل، تغییر نخواهند داشت.
  • داشتن حداکثر 28 سال سن در ابتدای استخدام قطعی پس از فارغ‌التحصیل شدن.
  • داوطلب باید تعهد خود به خدمت را ارائه دهد (داوطلبان باید 2 برابر مدت تحصیلشان حداقل 8 سال در خدمت آموزش‌وپرورش باشند).
  • داوطلب باید در مصاحبه اختصاصی قبول شود (جهت ارزیابی توانمندی‌ها و جنبه‌های جسمی، روانی و شخصیتی داوطلبان).

برای آگاهی از جدیدترین اخبار دانشگاه فرهنگیان با کارشناسان اختصاصی این دانشگاه در مجموعه مشاور گروپ تماس بگیرید.

 

شرایط ثبت‌نام در دانشگاه فرهنگیان 98 - 99 چیست؟

در زمان ثبت‌نام در آزمون دانشگاه فرهنگیان، دانشجو باید حکم کارگزینی رسمی یا پیمانی آموزش‌وپرورش (منوط به ادامه اشتغال در آموزش‌وپرورش) برای ورود به دانشگاه فرهنگیان را داشته باشد.

متقاضیان در زمان ثبت‌نام، آغاز تحصیل و در مدت‌زمان تحصیل در دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی دولتی و غیردولتی، نباید به تحصیل در هر یک از دوره‌های کاردانی و بالاتر (ازجمله پیوسته و یا ناپیوسته) بپردازند.

گرفتن فرم معلم مشتمل بر موافقت با ادامه تحصیل شاغلان رسمی و پیمانی از اداره آموزش‌وپرورش محل اشتغال طبق شرایط آمده در دستورالعمل مربوطه (داوطلبان می‌توانند برای دریافت فرم معلم به کارگزینی اداره آموزش‌وپرورش محل اشتغال خود بروند). ارائه ندادن فرم معلم توسط محل خدمت به‌منزله نداشتن شرایط ثبت‌نام در آزمون است.

قبولی داوطلبان مشروط بر تعداد پذیرفته‌شدگان در هر یک از کد رشته محل‌های مربوط به‌ویژه فرهنگیان است. یعنی اگر تعداد پذیرفته‌شدگان به حدنصاب لازم (حداقل 15 نفر) نرسد قبولی داوطلبان بی‌اثر خواهد شد.

برای تحصیل قبول‌شدگان رشته‌های تحصیلی ویژه شاغلین رسمی و پیمانی پردیس‌های دانشگاه فرهنگیان مصوب وزارت علوم و دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی تهران، محل در نظر گرفته‌شده می‌باشد.

سایر داوطلبان از قبیل معلمان حق‌التدریس و آموزشیاران نهضت سوادآموزی قراردادی، آزاد و … اجازه ندارند رشته‌های تحصیلی ویژه فرهنگیان را انتخاب نمایند و کلیه رشته‌های تحصیلی ویژه فرهنگیان در همه گروه‌های آزمایشی، به شاغلین رسمی و پیمانی آموزش‌وپرورش تخصیص داده‌شده است.

متقاضیانی که مدرک کارشناسی و بالاتر رادارند، مجاز به انتخاب رشته‌های تحصیلی ویژه فرهنگیان نیستند.

  مطالب تکمیلی زمان ثبت‌نام دانشگاه بین‌الملل لیست رشته‌های فرهنگیان لیست رشته‌های تحصیلی در دانشگاه شاهد رشته‌های گروه ریاضی فیزیک پردیس خودگردان رشته‌های گروه علوم تجربی دانشگاه پردیس خودگردان لیست رشته‌های علوم انسانی دانشگاه پردیس خودگردان لیست رشته‌های هنر و زبان‌های خارجی دانشگاه پردیس خودگردان لیست رشته‌های گروه ریاضی فیزیک در دانشگاه بین‌الملل لیست رشته‌های گروه علوم تجربی در دانشگاه بین‌الملل لیست رشته‌های علوم انسانی دانشگاه بین‌الملل لیست رشته‌های گروه هنر دانشگاه بین‌الملل لیست رشته‌های گروه زبان‌های خارجی دانشگاه بین‌الملل لیست رشته‌های دانشگاه مجازی لیست رشته‌های بدون آزمون (بر اساس سوابق تحصیلی)  

 

کارورزی...
ما را در سایت کارورزی دنبال می کنید

برچسب : شرایط,پذیرش,داوطلبان,آزاد,در,دانشگاه,فرهنگیان,سال,98,,99,چیست؟, نویسنده : کاووسی فر sttudentt بازدید : 239 تاريخ : دوشنبه 6 آبان 1398 ساعت: 0:49

همه چيز در مورد حفاظ شاخ گوزني

همه چيز در مورد حفاظ شاخ گوزني

هميشه هزينه براي امنيت يکي از مهم ترين و عقلاني ترين کار هايي است که هر شخصي بايد انجام دهد. البته هزينه اضافه وقتي راه هاي بهتري براي تضمين اين امنيت وجود دارد نيز به صرفه نيست.

شاخ گوزني که بر روي ديوار ها قرار داده مي شود، جدا از اينکه زيبايي را براي منزل به ارمغان مي آورد به امنيت ملک شما نيز کمک به سزايي مي کند و باعث حفظ جان، مال و مدارک شخصي مي شود و ورود افراد ناشناس و سارقان را تا حد الامکان کاهش مي دهد.

شاخ گوزني ها در چند سال اخير محبوبيت بسيار زيادي بين مردم پيدا کرده اند زيرا با جلوه هاي زيبايي که به ساختمان مي دهند جايگاه خود را بين مشتريان تثبيت کرده و اگر با نگاهي جزئي اين موضوع را بررسي کنيد شما هم بين اين شي زيبا و سيم خاردار شاخ گوزني را انتخاب ميکنيد.

شاخ گوزني ها در ابعاد مختلف در طرح هاي مختلف موجود هستند که با توجه به رنگ هاي دلخواه خود مي توانيد همان رنگ را در اختيار داشته باشيد.

ما به شما در اينجا به شما پيشنهاد مي کنيم که به هنگام خريد به ميزان تراکم و خميدگي و صد البته ارتفاع اين نرده ها دقت کنيد؛ زيرا خميدگي هر چه بيشتر باشد باعث مي شود کار براي سارقين و ورود به ملک شما سخت تر شود.
بهترين ارتفاع براي اين نوع نرده ها نود سانتي متر و با تراکم ده سانتي متر است زيرا عبور از آن بسيار دشوار خواهد شد.

مزاياي استفاده از شاخ گوزني



اگر بخواهيم در مورد استفاده از شاخ گوزني به شما اطلاعاتي را ارائه دهيم، بايد بگوييم که هزينه آن نسبت به ديگر فلزات و روش هاي حفظ امنيت ملک بسيار کم تر است.

جالب است بدانيد که دليل نام گذاري از اين حفاظ ها شباهت آن به شاخ گوزن است، نصب اين حفاظ ها نيز نيازمند بررسي محل و همينطور سطوح مورد نظر خواهد داشت،

خريد حفاظ شاخ گوزني براي ساختمان

بايد بگوييم که شما در ساخت و طراحي ابتدايي اين شاخ گوزن ها در نمونه هاي سفارشي سازي شده کاملا حق انتخاب داريد، يعني مي توانيد ميزان تراکم و اندازه ميله گرد هاي استفاده شده در اين نوع حفاظ ها را مشخص کنيد، البته که هر چه تراکم بالا تر باشد امنيت بيشتر خواهد بود.

بر اين اساس حرکت سارقين روي اين سطوح نيز به مراتب سخت تر مي شود، دغدغه اصلي در مورد تعمير سيستم هاي امنيتي مانند دوربين هاي مداربسته و همين طور درب هاي اتوماتيک وجود دارد. در مورد اين سيستم ها ما به شما عزيزان اين اطمينان را مي دهيم که هيچ نيازي به سرويس وجود ندارد، يعني با يک خريد به صورت مادام العمر نيازي به استفاده از روش هاي ديگر تامين امنيت ملک و ساختمان ها نخواهيد داشت.

با توجه به اين که در شهر ها، ديوار حصار ها به يکديگر متصل است، قطعا نياز به استفاده از شاخ گوزني ها به صورت کامل حس مي شود، همين طور اگر صاحب يک ويلا و يا ملک دور از محل زندگي اصلي خود هستيد. حفاظ شاخ گوزني ايده آل است.

قيمت حفاظ هاي شاخ گوزني

همان طور که مي دانيم براي ما ايراني ها يکي از مهم ترين فاکتور ها در انتخاب يک کالا، خدمات و همين طور در هر زمينه اي که فکرش را مي کنيد هزينه و قيمت است، عموما سيستم هاي امنيتي نياز به صرفه هزينه و وقت زيادي دارند. بخصوص اگر مي خواهيد در ملک و محل کار خود از آن ها استفاده کنيد.

در اين مواقع بايد تدابير لازم را انديشيده تا خدايي نکرده اتفاقاتي که نبايد رخ ندهد، حفاظ هاي شاخ گوزني يکي از گزينه هاي پرفروش در طول چند سال اخير در ايران بوده اند که به دليل ساختار فلزي اي که دارند، اجازه عبور و مرور در سطوح بلند را به هيچ موجودي نمي دهند.

اين حفاظ روي ديوار توسط آهنگران از ديرباز براي امن کردن ساختمان ها، ديوار ها استفاده مي شود و طراحي کلي آن نيز از همان ابتدا به همين شکل بوده است. شما مي توانيد بنا به متراژي که قصد سفارش حفاظ شاخ گوزني براي آن را داريد، از تخفيف هاي ويژه خريد برخوردار شويد؛ البته که کيفيت همچنان در کار حفظ خواهد شد.

ساخت و تحويل سريع انواع حفاظ هاي شاخ گوزني

با تمامي بررسي ها، براي ديوار هاي بلند و کوتاه، ساختمان هاي مسکوني و اداري، ويلا ها، آپارتمان ها و خانه هاي دور از شهر، در کنار تمامي تجهيزات امنيتي ساختماني، قطعا حفاظ هاي شاخ گوزن يکي از مناسب ترين موارد است که مي توانيد استفاده کنيد.

اين حفاظ ها در اسرع وقت از سوي شما با کسب اطلاعات مورد نياز مانند تراکم و متراژ ساخته خواهند شد، نگران نصب آن ها نيز نباشيد، اين کار به سريع ترين شکل ممکن با اندک صرف زمان انجام مي شود، شما عزيزان مي توانيد با استفاده از شماره هاي تماس در اين مورد اطلاعات بيشتر و تکميلي تري نيز کسب کنيد.

قطعا هر چه قيمت بالاتر باشد از مواد و فلزات گران تر و بهتري استفاده مي شود، ارزاني هاي بيش از حد نيز هر کدام فلسفه اي خواهد داشت و بهتر است که خود را درگير آن ها نکنيد، در درجه اول به دنبال تعادلي بين کيفيت و قيمت باشيد تا هزينه هاي صرف شده از سمت شما بي مورد نباشد.

رنگ نيز به انتخاب شما مشخص خواهد شد و مي توانيد براي زيبا تر شدن ظاهر ساختمان خود از رنگ هاي متنوع تر استفاده کنيد،

همه چيز در مورد حفاظ شاخ گوزني



در صورتي که ترجيح مي دهيد با هزينه اي کم تر نسبت به ديگر گزينه هاي پيش و رويتان براي حفظ امنيت حصار ها و ديوار ها از مقاومت خانه خود در برابر خطرات احتمالي ايمن باشيد، شاخ گوزني را مي توانيد سفارش دهيد و در صورت تمايل نصبش را نيز خودتان انجام دهيد.

صد البته که ما اين مورد را به شما عزيزان پيشنهاد نمي کنيم، چون در صورت نصب اشتباه و يا ناکارآمد هيچ عملکرد مثبتي از سوي حفاظ هاي شاخ گوزني مشاهده نخواهد شد و چه بسا که باز شدن پيچ ها، امکان کنار زدن اين حفاظ ها وجود خواهد داشت.

نيازي به تغيير ساختار کلي محلي که قرار است حفاظ روي آن نصب شود نيز وجود نخواهد داشت و در اين مورد نيز شما قرار نيست تغييري را اعمال کنيد.

شما مي توانيد با صرف هزينه بسيار ديوار هاي ملک خود را بلند تر کنيد، اما پيشنهاد ما استفاده از حفاظ هاي فلزي و بخصوص شاخ گوزني است که اين روز ها بسيار در بين کارفرمايان ساختمان ها محبوب است.

جهت ارتباط بيشتر به وبسايت و کانال تلگرام مراجعه بفرمائيد
وبسايتhttps://hefazeiran.ir
کانال تلگرامhttps://t.me/hefazeiran
تلفن تماس: 09194915895

 

 

کارورزی...
ما را در سایت کارورزی دنبال می کنید

برچسب : مزایای,استفاده,از,شاخ,گوزنی, نویسنده : کاووسی فر sttudentt بازدید : 236 تاريخ : يکشنبه 5 آبان 1398 ساعت: 11:28

جهت تهيه اين محصول با گارانتي ويژه با ما تماس حاصل فرماييد:

09183844135 - 08734216695

 

لباسشويي مدل WCC8632BW  داراي برچسب انرژي A+++ ميباشد که همين موضوع کم مصرف بودن ان باعث محبوبيت آن شده است. موتور اين دستگاه بي صدا و تسمه اي ميباشد. اين دستگاه داراي برنامه هاي شستشوي متفاوتي نظير برنامه شستشوي ظريف و پشمي ، سيستم ايمني نوزاان ، سيستم شستشوي روزانه و سيستم پوشاک تيره رنگ ميباشد که از ديگر ويژگي هاي اين محصول به حساب مي آيد. در اين بين سيستم هوشمند کنترل مصرف آب و برنامه قفل کودک نيز از قابليت هاي کليدي و کاربردي اين دستگاه حساب ميشود

لباسشويي مدل WCC8632BW

با استفاده از سيستم WoolMark اين لباسشويي بکو ديگر نيازي به نگراني از بابت شستشوي لباس هاي پشمي و يا رنگي و تيره نباشيد زيرا براي هر نوع پارچه با هر رنگ و جنسي که باشد يک برنامه شستشوي مخصوص در نظر گرفته شده است که توسط دکمه مخصوصي اين ماشين لباسشويي به سادگي ميتوان برنامه مورد نظر را انتخاب نمود و مديريت آساني روي اين دستگاه ها داشت. اين محصول داراي سيستم Daily Express  مي باشد که برنامه آن به گونه اي تعريف شده است که براي هر پروسه اي از آن ميتوان استفاده کرد. اين برنامه شستشوي سريع به گونه اي طراحي شده است که به شما دسترسي به لباس هايي تميز را در هر شرايطي فراهم خواهد کرد.اين محصول 8 کيلويي قادر است در هربار شستشو مقدار زيادي از لباس هاي کثيف را بشويد. و اگر نياز داريد که شستشو فورا انجام شود ، با استفاده از برنامه شستشوي 28 دقيقه اي ميتوانيد در سريع ترين زمان ممکن لباس هاي تميز خود را دريافت کنيد

جهت دريافت مشاوره وتهيه اين محصول با کارشناسان ما تماس حاصل فرماييد و اقدام به خريد اين محصول با کيفيت نماييد.لازم به ذکر است شما در ابتداي سفارش به هيچ وجه مبلغي پرداخت نميکنيد و تمامي مبلغ کالا را پس از دريافت آن درب منزل پرداخت مي نماييد.

همچنين گفتني است تمامي محصولات ما داراي گارانتي تضمين کيفيت کالا مي باشند.

منبع : ماشين لباسشويي مدل WCC8632BW

 

 

 

کارورزی...
ما را در سایت کارورزی دنبال می کنید

برچسب : ماشین,لباسشویی,مدل,FH4G1JCHK6N, نویسنده : کاووسی فر sttudentt بازدید : 233 تاريخ : پنجشنبه 2 آبان 1398 ساعت: 12:29

نحوه شست و شو و نگهداري از کت و شلوار

کت و شلوار جزو مهم ترين لباس هاي مردانه هستند. همانطور که کفش هاي پاشنه بلند و پبراهن هاي بلند نماد زنانگي هستند کت و شلوار راسته خوش دوخت نيز نشانه مردانگي است. حال اين لباس مردانه بسيار مهم براي جلوه هرچه بيشتر و نشان دادن جذابيت مردانه نياز دارد که همواره تميز و مرتب و بدون هيچ گونه لک و آلودگي باشد. اينگونه ميتواند با آيتم هاي ديگر کمد شما هماهنگي خود را حفظ کند.

کت و شلوار رسمي هويت استايل رسمي شما مي باشد. کوچک‌ترين خطا در کت و شلوار تمام استايل شما را تحت الشعاع خود قرار ميدهد. کت وش لوار ها از پارچه هاي مختلفي تهيه و دوخته مي شوند. از اين رو بسيار مهم است که شست شوي کت و شلوار به بافت پارچه اهميت ويژه اي داده شود.

 اما آن چه در موردشستشوي کت و شلوارهاي مردانه بايد بدانيد اين است که مولکول هاي آب يک مولکول دو قطبي محسوب مي شوند. با شستشوي کت و شلوار با آب تار و پود پارچه آب را به خود جذب ميکنند و از فرم خود خارج مي شوند. از اين رو لازم است که براي شست شوي کت و شلوار از روش خشکش شويي استفاده شود. هر چند اين روش هم کاملا مورد تاييد نيست.

خشک شويي يکي از روش هاي شست و شو و پاک کردن لباس است. در اين مدل شست و شو از آب استفاده نمي شود. از اين خشک شويي نام گرفته است.

لباس هايي که بافت مخلوط دارند يعني پارچه آن ها از ترکيب چند نوع نخ مختلف مانند پلي استر، پشم و پنبه استفاده ميشود . مانند کت و شلوار، پالتو و لباس هاي پشمي ، شست شو با آب باعث از بين رفتن فرم و حالت لباس ها مي شود. به همين دليل در شست شوي اين لباس ها بايد از شوينده هاي نا قطبي و مواد حلال استفاده شوند. زيرا لباس ها با اين دست شوينده ها شکل خود را حفظ ميکنند و در عين حال لکه ها و آلودگي ها نيز نابود مي شوند.

اما اگر کت و شلوار شما به هر دليلي کثيف شد و شما دسترسي به کت وشلوار ديگري نداشتيد بايد چه کنيد؟

براي مواقع ضروري و اضطراري لزوما بايد يک کت و شلوار جايگزين وجود داشته باشد.

يکي از روش هاي نگه داري از کت وشلوار داشتن چند دست کت و شلوار ديگر مي باشد. از اين رو شما ميتوانيد هر کت و شلوار به مدت کوتاه و متناوب بپوشيد. زيرا استفاده روز مره از يک دست کت و شلوار سبب از بين رفتن آن مي شود. مرحله بعدي براي نگه داري از کت و شلوار مراقبت دقيق و صحيح از آن است. اگر به هر دليل توان خريد دو دست کت و شلوار را نداشتيد . کت و شلوار خود را بعد از پوشيدن، به مدت 24 ساعت در معرض هواي آزاد قرار دهيد و بر چوب لباسي آويزان کنيد. تا فرم خود را به دست آورد.

به نکته مهمي برخورديم ! چوب لباسي

براي خوش فرمي لباس و حفظ حالت اصلي بعد از پوشيدن کت و شلوار بايد آن را از چوب رختي مناسبي آويزان کنيد. اين يکي از بهترين راه ها براي مراقبت از کت وشلوار مردانه است.

در مرحله بعدي نحوه شست و شوي کت و شلوار را بررسي ميکنيم

شست و شو با آب و خشک شوي هر دو به بافت کت تک آسيب مي زنند. پس شما بايد در فواصل زماني طولاني مدت اقدام به شست و شو بکنيد. به عنوان مثال حداکثر هر شش ماه يک بار استفاده از مواد شيميايي موجب ضعيف شدن پارچه کت و شلوار مي شود. لذا بايد از اين مواد کت و شلوار خود را نگه داريد. هم چنين بسياري از کساني که در خشک شويي ها کار مي کنند به اين مساله اهميت نمي دهند و در نتيجه بافت هاي ظريف کت و شلوار شما مثل شکل سرشانه و لبه هاي کت حالت خود را از دست خواهند داد.

در شست و شوي کت و شلوار عموما شلوارها در مقايسه با کت ها بيشتر شسته مي شوند و در نتيجه عمر کمتري دارند.

از طرفي به علت برخواستن و نشستن مکرر بافت آن دچار آسيب خواهد شد. از اين رو بهتر است براي اينکه شلوار شما کمتر آسيب ببيند؛ يک شلوار مناسب هم رنگ و جنس شلوار کت خود تهيه کنيد تا همراه به صورت يک هفته در ميان بپوشيد.

در نگه داري کت بهترين راه براي جلوگيري از چين و چروک روي کت استفاده از اتوبخار و اتو پرس است. بخورد مستقيم و غير حفاظت شده اتوي آهني با پارچه کت و شلوار شما ميتواند به آن آسيب زده و باعث کشيده شدن آن شود. پس سعي کنيد از اتوي بخار استفاده کنيد اگر مقدور نبود يا دسترسي نداشتيد کت و شلوار خود را به اتو شويي ها بسپاريد.

مساله بعدي که باعث آسيب به کت مي شود استفاده نادرست و بيش از اندازه از جيب ها است . پر کردن جيب آن هم به صورت مداوم از وسايلي مانند سوئيچ ، موبايل وکيف پول باعث کشيدگي الياف پارچه شده و فرم ان را خراب ميکند. لذا بهتر است که از يک کيف دستي مردانه کوچک براي حمل اين وسايل استفاده کنيد. اين نکته را فراموش نکنيد که هيچ گاه کت را با جيب هاي پر از کمد آويزان نکنيد. زيرا در طولاني مدت باعث تغيير فرم طرفين کت مي شود.

در استفاده از کت اين نکته را به خاطر داشته باشيد که قبل از پوشيدن کت آن را با شانهمخصوص پرزگير تميز کنيد. براي پاک کردن شوره هاي سر، لکه هاي غذا، پرزهاي و موي سر چسبيده به کت مي توانيد آن را از جايي آويزان کرده و با شانه مخصوص تميز کنيد. اين کار نياز شما را به شست و شوي کت کاهش ميدهد.

البته ناگفته نماند که بعضي از پارچه ها قابليت جذب گرد و غبار دارند. استفاده از شانه مخصوص گرد و غبار روي کت را از بين ميبرد و باعث افزايش عمر کت شما مي شود.

بسيار مهم و ضروري است که کت و شلوار بعد از شست و شو حالت و ايستايي خود را از دست ندهد.
منبع : http://chibeposham.parsiblog.com/

 

کارورزی...
ما را در سایت کارورزی دنبال می کنید

برچسب : نحوه,شست,و,شو,و,نگهداری,از,کت,و,شلوار, نویسنده : کاووسی فر sttudentt بازدید : 241 تاريخ : چهارشنبه 1 آبان 1398 ساعت: 0:33

لینک دوستان

خبرنامه